Regulamin usług konsorcjumsuwak.pl
§1 Postanowienia ogólne
-
Regulamin usług określa zasady zamawiania oraz świadczenia usług przez Konsorcjum SUWAK zwanym dalej Usługodawcą.
-
Regulamin określa również zasady korzystania z usług internetowych oraz innych usług oferowanych przez Usługodawcę.
-
Składając zamówienie na świadczenie usług oraz dokonując opłaty Usługobiorca potwierdza, że zapoznał się z treścią regulaminu oraz akceptuje wszystkie jego postanowienia. Jest to również równoznaczne z zawarciem umowy z Usługodawcą.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w treści niniejszego regulaminu. Akceptacja zmian przez Usługobiorcę następuje w momencie nabywania nowych usług lub odnawiania ważności usług trwających.
§2 Pojęcia i definicje użyte w Regulaminie
-
Regulamin - dokument regulujący współpracę pomiędzy Usługodawcą i Usługobiorcą.
-
Usługodawca - Konsorcjum SUWAK reprezentowane przez KRYSTYNA PIETRZYKOWSKA-COMPANY TRANSFORMATION ADVISER, ul. Podedworze 55A, 32-031 Mogilany, NIP: PL2220302448, REGON: 241311532
-
Usługobiorca - podmiot zawierający umowę na usługę.
-
Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Usługa - świadczenie Usługodawcy na rzecz Usługobiorcy po dokonaniu stosownej opłaty i akceptacji regulaminu.
-
Cennik - wykaz cen usług świadczonych przez Usługodawcę.
-
Płatność (również jako opłata lub wpłata) - zapłata za zamówione usługi. Akceptowane formy płatności: przelew tradycyjny, płatność online przez serwis PayU.pl.
§3 Składanie zamówień i świadczenie usług
-
Składanie zamówień na usługi odbywa się przez stronę internetową www.konsorcjumsuwak.pl. W tym celu należy skorzystać z zakładki umów wizytę. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby informacje o dostępności usług były aktualne. W przypadku dopuszczenia do zamówienia usługi niedostępnej, wynikającego z błędu systemu informatycznego lub innego, Usługodawca niezwłocznie poinformuje Usługobiorcę o zaistniałej sytuacji, a w przypadku wpłaconych już środków - zwróci je w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. W przypadku wielu zamówień na tę samą usługę decyduje kolejność zgłoszeń. Nie ma możliwości rezerwacji usługi do momentu dokonania płatności. Nie ma też gwarancji, że zamówiona usługa nie zostanie w międzyczasie zamówiona przez innego Konsumenta.
-
Usługobiorca jest zobowiązany do podania prawidłowych danych, zgodnych ze stanem faktycznym. W przypadku zmiany danych Usługobiorca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Usługodawcy celem aktualizacji danych.
-
Aktywacja usługi odbywa się po zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Usługodawcy.
-
Po wniesieniu opłaty i otrzymaniu potwierdzenia wykonania usługi Usługobiorca ma prawo do korzystania z wykupionej usługi. Umowa zawierana jest na czas oznaczony z możliwością jej przedłużenia na kolejny okres.
-
Opłata za usługi wnoszona jest z góry i nie podlega zwrotowi. Opłaty wnoszone są na podstawie cennika dostępnego w zakładce umów wizytę na stronie www.konsorcjumsuwak.pl. W ciągu maksymalnie siedmiu dni od zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Operatora Usługobiorca otrzyma fakturę VAT za usługę w postaci pliku PDF wysłanego na e-mail. Usługobiorca wyraża zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną.
-
Usługodawca dodatkowo może też skorzystać z innych form komunikacji, takich jak wiadomość SMS lub kontakt telefoniczny, mailowy w celu przypomnienia o wykupionej usłudze.
-
W przypadku braku płatności Usługodawca zaprzestaje świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy.
-
Jeśli wpłata za usługę nastąpiła po terminie płatności Usługodawca podejmie próbę odnowienie usługi. W przypadku niepowodzenia Usługodawca zwróci wpłacone pieniądze Usługobiorcy na rachunek bankowy, z którego wpłynęła wpłata, w ciągu czternastu dni od otrzymania wpłaty.
-
Umowa na świadczenie usług wygasa z dniem zakończenia świadczenia usługi.
-
Usługodawca ma prawo zaprzestać świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy w przypadku nieuiszczenia opłaty za usługę, złamania postanowień niniejszego regulaminu lub złamania obowiązującego prawa przez Usługobiorcę. W takim przypadku Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu opłaty za usługę.
-
Usługodawca zobowiązuje się do nieprzerwanego świadczenia usługi w okresie trwania usługi..
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia usługi, związanego z nagłą losową sytuacją i zobowiązuje się do rozliczenia z czasu świadczenie usługi zgodnie z cennikiem.
-
Usługodawca może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, jeśli Usługobiorca naruszy niniejszy regulamin, poda nieprawdziwe lub niepełne dane w formularzu zamówieniowym (o czym Usługodawca powziął wiadomość po zawarciu umowy) lub naruszy obowiązujące prawo.
-
Umowa na świadczenie usługi może zostać rozwiązana, jeśli:
-
zostanie rozwiązana umowa z podwykonawcą, który świadczył usługi na rzecz Konsorcjum SUWAK;
-
wykonywanie usługi stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie podwykonawcy Usługodawcy, który uczestniczył w świadczeniu usługi dla Konsorcjum SUWAK,
-
wobec Konsorcjum SUWAK zostanie złożony wniosek w przedmiocie ogłoszenia upadłości lub Konsorcjum SUWAK zostanie postawione w stan likwidacji;
-
Konsorcjum SUWAK zakończy lub zawiesi działalność w całości lub w części niezbędnej dla wykonywania zawartej umowy.
§4 Przetwarzanie danych osobowych
-
Usługobiorca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Usługodawcę.
-
Szczegółowe zasady przetwarzania danych znajdują się w aktualnej polityce prywatności Usługodawcy, która jest integralną częścią niniejszego regulaminu. Dokument dostępny jest pod adresem: www.konsorcjumsuwak.pl
§5 Prawa konsumenta
-
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem Usługodawcy, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
-
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem Usługodawcy lub na odległość jest w niektórych sytuacjach niedozwolone lub ograniczone. Dotyczy to między innymi sytuacji, w której Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta i który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy – np. rejestracji domeny internetowej. Wyłączenie dotyczy również sytuacji, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-
W celu odstąpienia od umowy konsument zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia i wysłania go na adres siedziby Usługodawcy w ciągu 14 dni od zawarcia umowy.
-
Po otrzymaniu oświadczenia odstąpienia od umowy Usługodawca zaprzestaje świadczenia usługi i w ciągu 14 dni zwraca opłatę konsumentowi drogą jaką otrzymał wpłatę.
-
§ 6. Postanowienia końcowe
-
Regulamin obowiązuje od 1 stycznia 2021 roku do odwołania.
-
Wszelkie reklamacje powinny być złożone w formie pisemnej i przesłane listem poleconym na adres siedziby Usługodawcy. Reklamacja powinna zawierać dane Usługobiorcy, informacje dotyczące usługi, przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację oraz wskazanie żądania Usługobiorcy. Reklamacje będą rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się prawo obowiązujące w Polsce.
-
Usługobiorca będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez zgłoszenie się do organizacji konsumenckich. Konsument może też rozstrzygać spory z Usługodawcą przed sądem.
-
Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą będącym przedsiębiorcą jest sąd właściwy dla Usługodawcy.
Cennik usług
Pierwsza pomoc w kryzysie - 150 PLN/godzina
Coaching i mentoring kryzysowy - 350 PLN/godzina
Coaching i mentoring w biznesie - 450 PLN/godzina
Pierwsza konsultacja - 150 PLN/godzina