KRYZYSOWA LINIA SZYBKIEGO WSPARCIA

Kryzysowa linia szybkiego wsparcia to telefoniczna linia pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie oferowana organizacjom na wyłączność. Gwarantujemy poufność, ustandaryzowane procedury wsparcia (według modelu RAPID), zindywidualizowaną obsługę w trzech językach, kanały wspierające: mail i messanger, dostępność 24/7 doświadczonych mentorów i ekspertów kryzysowych.

Pierwsza pomoc psychologiczna w kryzysie to wsparcie emocjonalne dla osób doświadczających  silnego stresu lub będących w kryzysie. Jej celem jest ustabilizowanie stanu psychicznego Klienta poprzez udzielenie mu wsparcia, a następnie zaplanowanie dalszej pomocy.

WRÓCISZ DO RÓWNOWAGI I SKUTECZNOŚCI

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW

1

uzyskanie wsparcia

2

powrót do równowagi emocjonalnej

3

wzrost motywacji

4

odzyskanie efektywności

5

poczucie bezpieczeństwa

KORZYŚCI DLA ORGANIZCJI

1

zaufanie i lojalność pracowników

2

wzmocnienie employee experience

3

skuteczność i sprawczość w działaniu

4

wizerunek pracodawcy z ludzką twarzą

5

większa konkurencyjność na rynku pracy

Udzielamy wsparcia w trzech językach!

sporządzanie notatek

WYPEŁNIJ FORMULARZ

i otrzymaj spersonalizowaną ofertę