KRYZYSOWA LINIA SZYBKIEGO WSPARCIA
Kryzysowa linia szybkiego wsparcia to telefoniczna linia pierwszej pomocy psychologicznej w kryzysie oferowana organizacjom na wyłączność. Gwarantujemy poufność, ustandaryzowane procedury wsparcia (według modelu RAPID), zindywidualizowaną obsługę w trzech językach, kanały wspierające: mail i messanger, dostępność 24/7 doświadczonych mentorów i ekspertów kryzysowych.
Pierwsza pomoc psychologiczna w kryzysie to wsparcie emocjonalne dla osób doświadczających silnego stresu lub będących w kryzysie. Jej celem jest ustabilizowanie stanu psychicznego Klienta poprzez udzielenie mu wsparcia, a następnie zaplanowanie dalszej pomocy.
WRÓCISZ DO RÓWNOWAGI I SKUTECZNOŚCI
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKÓW
1
uzyskanie wsparcia
2
powrót do równowagi emocjonalnej
3
wzrost motywacji
4
odzyskanie efektywności
5
poczucie bezpieczeństwa
KORZYŚCI DLA ORGANIZCJI
1
zaufanie i lojalność pracowników
2
wzmocnienie employee experience
3
skuteczność i sprawczość w działaniu
4
wizerunek pracodawcy z ludzką twarzą
5
większa konkurencyjność na rynku pracy
Udzielamy wsparcia w trzech językach!